انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

چه نوع جوراب هایی دستگاه مکانیکی جوراب بافی می تواند بزند ؟

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

جوراب هایی که دستگاه های مکانیکی جوراب بافی می توانند بزنند :

اول جوراب مردانه

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

دوم  جوراب های زنانه

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

سوم جوراب های زنانه نیم ساق

چهارم  جوراب زنانه مچی

چهارم جوراب کالج

پنجم جوراب سربازی

ششم جوراب بچه گانه

تمامی مواردی که در بالا خدمتتان عرض شد کاملا می شود با دستگاه جوراب بافی مکانیکی ( ایرانی ) بافت .

فقط باید تنظیمات دستگاه را انجام داد که چه جورابی را دستگاه ببافد ؟

کیفیت جوراب ها هم بستگی به سیلندر دستگاه و تعداد زنجیر دستگاه و همچنین نخ هایی که روی دستگاه قرار می گیرند دارد . که آموزشهای این موارد خدمت شما بعد از راه اندازی کارگاهتان به طور کامل داده می شود .

خیلی از افراد تصور می کنند که اگر ما یک یا دو دستگاه بگیریم می توانیم هر روز جوراب مان را عوض کنیم ، مثلا امروز جوراب زنانه بزنیم و فردا جوراب مردانه . در جواب این دوستان باید عرض شود که اصلا اینگونه نیست چونکه عوض کردن جوراب ، وقت گیر است حتی کسانی که دستگا های کامپیوتری هم دارند این کار را انجام نمی دهند .

بافنده ها به جای اینکه زود به زود جوراب خود را عوض کنند ( مثلا یک روز مردانه بزنند و یک روز زنانه ) ، می آیند و تعداد دستگا هایشان را زیادتر می کنند .

فرض کنید شما چهار دستگاه دارید که قصد دارید به دلیل فروش زیاد جواب مردانه نسبت به زنانه ، همه آنها را روی مردانه تنظیم کنید . شما باید هر چهار دستگاه را روی یک رنگ و یک طرح هر کدام را جداگانه تنظیم کنید . چونکه ما اگر بخواهیم در هر جین جوراب ( دوازده جفت جوراب ) چهار رنگ استفاده کنیم باید روی هر دستگاه مثلا ( دستگاه شماره یک : رنگ ابری ، روی دستگاه شماره دو : رنگ طوسی ، روی دستگاه شماره سه : رنگ زغالی و روی دستگاه شماره چهار : رنگ مشکی ) قرار دهیم . و هر کدام از اینها را هم باید یک طرح جداگانه و یا طرح های مثل هم در نظر بگیریم .

اصول کار جوراب بافان به این شکلی که خدمتتان عرض کردم است و آنها زود به زود طرح و جوراب خود را در روی دستگاه عوض نمی کنند . حتی می بینید بافنده ای بیش از ده سال است که روی یک طرح و یک جوراب (مثلا روی دستگاه شماره سه ) مردانه دارد می بافد .

در مورد طرح جوراب هم همینطور است . دوستان عزیر توصیه ما به شما این است که در موردکالای تولید شده خودتون سلیقه ای عمل نکنید و نگویید که فلان طرح را من دوست دارم . شما باید ببینید که بازار چه چیزی را دوست دارد . معمولا طرح های کوچک خوش فروش هستند ، هر چه که طرح ما ریز تر باشد به اصطلاح باکلاس تر و پُر فروش تر می شود ، پس ما در همان ابتدای کار یک طرح ساده به جوراب مردانه مان می دهیم و تا آخر آنرا استفاده می کنیم و مطمئن باشید که جوراب های مردانه که با دستگاه مکانیکی زده می شوند مثل آب خوردن به فروش می روند .

باز هم تاکید می کنیم که اصلا حساسیت در طرح دادن جوراب مردانه ، نقش خیلی مهمی را ایقا نمی کند فقط کافی است که در همان ابتدای کار طرح خوبی را برای جوراب بدهیم . در مورد جوراب زنانه هم می شود طرح های مختلفی را روی جوراب پیاده کرد . ولی معمولا جوراب های زنانه  بیشتر یا سفید بدون طرح است یا مشکی بدون طرح و همچین جوراب های رنگی هم در جوراب های زنانه مچی و نیم ساق بافته می شود که یا طرح کوچک و زیبایی دارد و یا بدون طرح است .

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی

در پایان خدمتتان عرض شود که اصلا نگران چنین بحث هایی نباشید و این را بدانید که کلا و روی هم رفته جوراب هایی که با دستگاه مکانیکی ( ایرانی ) زده می شوند به دلیل قیمت مناسب آنها  بسیار بسیار خوش فروش هستند و سود خوبی هم به همراه دارند . ما در این زمینه وقتی که کارگاهتان را راه اندازی کردیم شما را راهنمایی کامل می کنیم و در صورت رضایت شما طرحی را به دستگاه می دهیم که پُر فروش باشد .

اگر دوستانی که از طریق سایت ساکس ماشین دستگاه و کارگاه خودشان را راه اندازی می کنند نگران فروش ، راهنمایی های لازم جهت تولید و همچنین آموزش دستگاه ها نباشند ، چونکه اولا جوراب های تولید شده را ما از طریق سایت دیگرمان ( نانو ساکس ) به فروش می رسانیم و ثانیا شما را در بخش تولید تنها نمی گذاریم و برای ما فرقی نمی کند که شما در کجای سرزمین عزیزمان هستید . با راهنمایی های که ما می کنیم  فقط شما به فکر تولید باشید و اصلا فکر فروش تولیدات خود را نکنید .

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

اگر هر سوالی در این مورد داشتید می توانید در قسمت تماس با ما ، از ما بپرسید .

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

6 دیدگاه

  1. سلام ببخشید دستگاه بافنده جوراب معمولی با دستگاه بافنده جوراب نانو فرق میکنه؟

    1. درود و عرض ادب
      شما هر نخی را در درون دستگاه قرار بدید همان را برای شما می بافه

    1. درود و عرض ادب
      در حال حاضر قیمت دستگاه جوراب بافی مکانیکی از هفت میلیون شروع می شه به بالا
      بله، شما می تونید وارد فروشگاه ساکس ماشین بشید و دستگاه خودتون را انتخاب کنید و به ما خبر بدید
      یا اگر فروشنده دستگاهتون هستید می تونید در همین سایت یعنی (فروشگاه ساکس ماشین) دستگاه های خودتون را برای فروش به ما بسپارید تا به قیمتی که خودتون می خواهید به فروش برسونیم
      سوال دیگه ای هم بود در خدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا