باورهای غلط در مورد دستگاه مکانیکی

باورهای غلط در مورد دستگاه مکانیکی جوراب بافی

حرف و حدیث های غلط در مورد دستگاه جوراب بافی مکانیکی

باورهای غلط در مورد دستگاه مکانیکی

باورهای غلط در مورد دستگاه مکانیکی

متاسفانه بعضی از همکاران ما به دلیل اینکه خود دستگاه کامپیوتری از قبل خریداری کرده اند و در آن زمان قیمت این نوع دستگاه ها خیلی ارزان بود به دیگران پیشنهاد دستگاه کامپیوتری را می دهند و می گویند که کار کردن با این نوع  دستگا ها کار راحتی است و ما به شما پیشنهاد دستگاه کامپیوتری را می کنیم .

یا اینکه بعضی از بافنده های ما که هنوز بعد از چندین سال است که دارند کار می کنند ولی متاسفانه به دلیل اینکه برنامه ریزی برای پیشرفت کاری خودشان مثل بعضی از همکارانشان نداشتد و هنوز که هنوز است در کار خود درجا می زنند و همیشه از کار می نالند و یا می گویند که کار با دستگاه کامپیوتری راحت است و ندانه و نشناخته لب به سخن باز می کنند و هر چه که در دهان آنها می آید به زبان می آورند بدون آنکه هیچ فکری بکنند  .

باور های غلط در مورد دستگاه مکانیکی هنوز هم در بعضی از عزیزانی که می خواهند کار خود را شروع کنند متاسفانه وجود دارد .

برای این دسته از عزیزان باید عرض کنیم که دلایل مختلفی وجود دارد که باید حتما و حتما ، مخصوصا در زمان حال که خیلی دستگاه های کامپیوتری گران شده اند ( در حال حاضر بالای ۷۰ میلیون تومان است ) و اصلا مقرون به صرفه نیست که این دستگاه ها در ابتدای کار خریداری شوند .

این را بدانید که عمر مفید دستگاه کامپیوتری حدود ۱۵ سال است و این دستگاه ها معمولا ساخت کشور چین هستند در صورتی که دستگا های مکانیکی ( ایرانی ) که با برق تک فاز کار می کنند با وجود اینکه چند سالی است که مشغول به کار هستند و دیگر دستگاه جوراب بافی مکانیکی آکبند و نو ، زده نمی شود و فقط قطعات مصرفی آن بسیار دارد تولید می شود ،شاید بشود بیش از ۳۰ سال دیگر از آنها به راحتی استفاده کرد و از تولید آنها سود برد  .

بیش ازنیمی از تولید کنندگان ما با همین دستگا های مکانیکی کار می کنند حتی آنهایی که حرفه ای هستند .

جوراب های تولید شده دستگا های مکانیکی به دلیل قیمت مناسب آن خیلی خیلی پر فروش تر از دستگا های کامپیوتری هستند  .

عزیزان به عقیده ساکس ماشین قبلا به دلیل ارزان بودن دستگاه کامپیوتری بافتن جوراب های ارزان قیمت تر مقرون به صرفه بود و خیلی ها این نوع دستگا ها را خریداری می کردند و با آن جوراب های با قیمت کمتر را می زدند اما به عقیده ما دگر الان به دلیل اصطلاک بالای دستگاه کامپیوتری و قیمت خیلی بالای آنها باید جوراب هایی با کیفیت بالا زده شود تا ارزش آن را داشته باشد که با این نوع دستگاه کارکرد . اما متاسفانه جوراب های خیلی گران و با کیفیت خیلی بالا ، مشتریان خاص خود را دارد و همه توان خرید این نوع جوراب را ندارند .

باورهای غلط در مورد دستگاه مکانیکی  :

یا بعضی افراد می گویند که دستگاه های مکانیکی کار کردن با آنها سخت است و یا اینکه این دستگا ها زود به زود خزاب می شوند ، در جواب این عزیزان باید گفت که کار کردن با این دستگاه ها خیلی که این افراد غُلو ( از حد گذشتن ) می کنند اصلا سختی ای که اینها از آن نام می برند را  ندارد و اگر اینچنین بود خیلی از بافنده های قدیمی و یا حتی خیلی از بافنده های جدید به هیچ عنوان با این دستگاه ها کار نمی کردند . ما افراد خانمی داریم که بیش از ۶ دستگاه را به راحتی می چرخاند ( ما این را می دانیم که هر بافنده هشت تا ده دستگاه مکانیکی را به راحتی می چرخاند ) . در ثانی شما مگر فکر می کنید که کار کردن با دستگاه کامپیوتری خیلی کار راحتی است ، نه عزیزان آن هم مشکلات خاص خودش را دارد . به قول یکی از تعمیرکاران حرفه ای دستگاه کامپیوتری اگر بخواهد دستگاه ( کامپیوتری ) گیر بدهد واقعا اعصاب داغون کن است  . خرابی برای هر دستگاهی ممکن است پیش بیاید حالا چه کامپیوتری باشد و چه مکانیکی .

« واقعیت این است که اگر دستگاه مکانیکی سالم و خوب را تهیه کنیم اصلا دچار مشکل نمی شویم و به راحتی با آن کار می کنیم اصلا فرقی ندارد که دستگاه کامپیوتری باشد یا مکانیکی ، مهم سالم بودن دستگاه است . سالم بودن دستگاه به معنی ظاهر زیبای یک دستگاه نیست ، بلکه سالم بودن به معنی از نظر فنی سالم بودن است »

نکته بسیار مهم : خیلی از افراد به خاطر اینکه اطلاعاتی در زمینه های مختلف کاری و غیره به دست بیاورند دست به گریبان اینترنت می شوند از سایتها گرفته تا شبکه های اجتماعی . اما تکته اینجاست که آیا واقعا آن کسانی که این مطالب را می نویسند و در اختیار عموم قرار می دهند ، واقعا اینکاره هستند یا نه ؟

ما در اینترنت یک مبحثی داریم به نام تولید محتوا که در تجارت الکترونیک بسیار مهم است و آن هم از این جهت اهمیت دارد که افراد مختلف بدون هیچ دانشی سعی در نوشتن مطالب مختلف می کنند تا به هدف های خاصی که در نظر دارند برسند و یکی از این هدفها این است که با نوشتن مطالب مختلف در سایت و یا شبکه های اجتماعی ، بازدید کننده زیادی را به سمت خود بکشند و وقتی که به این هدف خود رسیدند تبلیغات مختلفی را در سایت و یا شبکه های اجتماعی  قرار می دهند و از آن کسب درآمد می کنند . پس یادمون باشد که در کجا و چگونه دنبال مطلب بگردیم و حرف هر کس را به راحتی باور نکنیم . ما در سایت ساکس ماشین این مطالبی را که برای شما می گذاریم نتیجه سالها تلاش و کوشش خودمون است که در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم  .

یادمان باشد هدف اصلی ما رسیدن به سود است و شما تصورش را بکنید که اگر بخواهید یک دستگاه کامپیوتری بخرید ، فکر کرده اید چند دستگاه مکانیکی را با پول آن می شود خرید ؟ ( قیمت دستگاه مکانیکی جوراب بافی )

آخر فقط خرید دستگاه کامپیوتری نیست که ، باید کمپرسور آن را نیز خریداری کنید و هر چه تعداد دستگا های شما زیاد باشد باید ظرفیت کمپرسور آن نیز بیشتر باشد . در ضمن بیشتر دستگاه های کامپیوتری سه فاز هستند ( که البته با پرداخت هزینه معمولا تک فاز می شود ) .

خلاصه از هر نظر که بخواهیم در ابتدای کار با شرایط اقتصادی الان به آن فکر کنیم باز هم دستگاه مکانیکی ( ایرانی ) بسیار بسیار مقرون به صرفه است و حتی شما نباید نگران یافتن تعمیرکاران و یا قطعات مصرفی آن باشد ، چون واقعا به وفور در ایران یافت می شود  .

دوستان عزیز این پست را ما نگذاشتیم که به شما بگوییم اصلا دستگاه کامپیوتری خوب نیست ، ما این پست را گذاشتیم که بگوییم در ابتدای کار اصلا صلاح نیست که شما با دستگاه های گران قیمت بخواهید استارت بزنید و ضرر کنید

دستگا های کامپیوتری با شرایط اقتصادی الان برای کسانی خوب است که چندین سال است کار می کنند و مشتریان خودشان را دارند .

بگذارید یک مثالی بزنیم : فرض کنید آقا یا خانم محمودی  کارگاهی را با دستگاه های مکانیکی راه اندازی کرده اند ایشان در سالهای اول به دلیل اینکه با دستگاه های مکانیکی جوراب هایی را تولید می کنند که باب میل بازار است ، به راحتی محصولات خودشان را به فروش می رسانند و بعد از گذشت مثلا سه الی چهار سال که به کار بازار و کار خودشان در تولید به اصظلاح سوار شدن ، اگر مایل به خرید دستگاه کامپیوتری بودند می توانند یک عدد دستگاه کامپیوتری را تهیه کنند و در کنار دستگاه های مکانیکی خود قرار دهند و همینطور به صورت تک تک ( یک دونه  یک دونه ) دستگاه کامپیوتری را خریداری کنند و در کنار دستگاه های مکانیکی و کامپیوتری خودشان قرار دهند . حالا ببینید وقتی آقا یا خانم محمودی سه چهار سالی است که با بازار آشنا شده اند الان می توانند با دستگا ه کامپیوتری که خریداری کرده اند ، جوراب های خیلی خوب خود را که با دستگاه کامپیوتری زده اند را در کنار جوراب های معمولی یا معمولی رو به بالا ( که با دستگاه مکانیکی ) زده اند را به مشریان خود بدهند و آنها را به فروش برسانند . ( این می شود پیشرفت کاری خانم یا آقای محمودی ) .

باورهای غلط در مورد دستگاه مکانیکی

در غیر اینصورت اگر این خانم و آقا بخواهند در همان دفعه اول سرمایه گذاری بالایی انجام دهند احتمال شکست کاری ایشان بسیار بالا است .

پس همانگونه که بزرگان ما گفته اند ما باید پله های ترقی را یکی یکی طی کنیم تا موفقیت ما قطعی شود  .

نکته بسیار مهم :  برای پیشرفت هر کاری نیاز به همت بالا دارد 

اگر سوال و موردی بود که ما در قسمت تماس با ما ، در خدمت شما عزیزان هستیم

پایدار باشید .

 فروش جوراب های تولید شده شما در سایت دیگر ما ، بنکداری جوراب .

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا