خرید مواد اولیه جوراب و آموزش دستگاه ها

خرید مواد اولیه جوراب و آموزش دستگاه ها

چگونه مواد اولیه خود را تهیه کنیم ؟

خرید مواد اولیه و آموزش دستگاه های جوراب بافی مکانیکی

توجه : در حال حاضر سایت ساکس ماشین فروش دستگاه جوراب بافی مکانیکی ندارد 

خرید مواد اولیه جوراب و آموزش

سایت ساکس ماشین در این مورد ها از جمله آموزش دستگاه جوراب بافی و همچنین نحوه خرید مواد اولیه ، شما را در این پست راهنمایی لازم را می کند .

اول اینکه شما بعد از راه اندازی کارگاه تان اصلا نیاز نیست که اگر در شهرستان هستید مدام به بازار تهران تشریف بیارید و خرید مواد اولیه جوراب را انجام دهید فقط کافی است یک بار به تهران تشریف بیاورید و تمامی افرادی که ما به آنها اعتماد داریم به شما معرفی کنیم و با آنها آشنا شوید و شما بعد از اینکه مواد اولیه را در کارگاهتان تمام کردید ، کافی است که با این افراد تماس بگیرید تا آنها مواد اولیه شما را براتون با باربری به مقصد شما ارسال کنند .

خرید مواد اولیه جوراب و آموزش

توجه کنید که هزینه باربری خیلی خیلی پایینتر از ارسال پست می باشد و ۹۹ درصد تولید کنندگان بیشتر از این طریق بارهای خود را به نقاط مختلف ایران جابجا می کنند و هزینه باربری بسیار کم است برای همین است که بسیار باصرفه است و شما می توانید با خیال راحت بارهای خود را از این طریق جابجا کنید .

 در ضمن توجه داشته باشید هزینه باربری ( هر چند نسبت به پست خیلی کم است ) اما باید بدونید که معمولا اگر شما تولید کننده هستید باید مشتری شما هزینه بار را پرداخت کند و شما باید فقط بار را به باربری تحویل دهید و وقتی بار شما به مقصد رسید ، مشتری شما باید بار را از باربری تحویل بگیرد و هزینه اش را پرداخت بکند .

در مورد آموزش دستگاه ها نیز باید خدمتتان عرض شود که اصلا جای نگرانی نیست . دوستان عزیز هدف اصلی ما از راه اندازی کارگاه جوراب بافی برای شما این است که شما جوراب های تولید شده خودتون را بیشتر از طریق سایت دیگر ما بنکداری جوراب به فروش برسانید و ما بتوانیم با همدیگر همکاری لازم را داشته باشیم . برای همین ما این موضوع را می دانیم که اگر شما هر چقدر بیشتر تولید داشته باشید و همچنین مشکل در تولید نداشته باشید ، بهتر می توانید با ما همکاری کنید . در نتیجه سایت ساکس ماشین باید برای شما عزیزان بهترین دستگاه هارا در نظر بگیرد و همچنین سعی کند که بهترین کیفیت آموزشی را برای شما داشته باشد که شما تا جای ممکن مشکل نداشته باشید . هر چه عملکرد شما در مورد تولید بهتر باشد ، علاوه بر سود شما ، سود ما نیز بهتر می شود .

ما می توانیم برای شما عزیزان در محل شما و همچنین روی دستگاه های شما آموزش های لازم را به شما بدهیم و شما از صفر تا صد کارکرد دستگاه ها را یاد بگیرید . همچنین شما می توانید آموزش های خودتون را در کارگاه و یا دفتر ساکس ماشین ببنید که توصیه ما هم در این مکان است . آموزش های سایت ساکس ماشین برای شما عزیزانی که خرید دستگاه را از سایت ساکس ماشین کرده اید کاملا رایگان است . 

قطعه شناسی در دستگاه جوراب بافی :

نکته دیگری هم که باید به آن توجه کرد آموزش قطعه شناسی است که ما سعی می کنیم قطعاتی که بیشتر شما با آن سرو کار دارید همراه با نام آنها را به شما بشناسانیم که شناختن قطعه ، همراه نام آن خیلی مهم است . به عنوان مثال اگر به هر دلیلی دستگاه خراب شد ، شما می توانید با میزانکار خود در ارتباط باشید و ایشان شما را از پای تلفن راهنمایی کند و شاید بتوانید مشکل خود را از این طریق حل نمایید . در هر صورت به عقیده ما شناختن قطعه مهم است .

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

هرگونه سوالی داشتید می توانید با ما در قسمت تماس با ما ، از ما بپرسید

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا