سرمایه برای ره اندازی کارگاهوسایل مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

سرمایه مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

وسایلی که در یک کارگاه جوراب بافی نیاز است

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی

خیلی از عزیزان از ما این سوال را می کنند که سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید چقدر باشد ؟

باید در جواب این دوستان گفت که اگر بخواهید اینگونه فکر کنید ، باید گفت که واقعا حد و مرزی ندارد ، چون اگر بخواهید در کار خود حرفه ای باشید هر چه تولید کنید به راحتی می تونید به دلیل اینکه جوراب کالای مصرفی است و خریدار زیاد دارد به راحتی تولیدات خودتون را به فروش برسانید . اما اگر سوال ما اینگونه باشد که سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی در ابتدای کار باید چقدر باشد باید اینگونه عرض کرد :

به عقیده ما که اگر شما بتوانید برای راه اندازی کارگاهتون از سه الی چهار دستگاه یا حتی ۵ دستگاه استفاده کنید

مثلا چهار دستگاه را روی جوراب مردانه تنظیم کنید و یکی را روی دستگاه زنانه یا کالج تنظیم بفرمایید

دلیل داشتن چهار دستگاه چیست ؟

دلیل اینکه عرض شد چهار دستگاه مردانه به این دلیل است که فروش اصلی جوراب روی جوراب های مردانه بیشتر می چرخد و شما می توانید هر چهار دستگاه را روی یک رنگ و یک طرح پیاده سازی کنید . مثلا یکی از دستگاه ها را رنگ مشکی مردانه و یک طرح مجزا از دیگر دستگاه ها و دستگاه های بعدی را هم به همین ترتیب تنظیم بفرمایید . و دستگاه پنجم را هم روی جوراب زنانه و یا کالج تنظیم بفرمایید .

( شایان ذکر است که هر دستگاهی توانایی این را دارد که روی جوراب مردانه ، زنانه ، کالج و حتی بچه گانه تنظیم شود . ) 

حالا بعضی ها بر این عقیده هستند که با یک دستگاه یا دو دستگاه  کار خود را شروع کنند . پیشنهاد ما این است که سعی کنید حداقل دو دستگاه را داشته باشید که بتونید لااقل وقتی را که برای تولید جوراب می گذارید ، هدر نرود و شما سودی هم در این زمینه کرده باشید . اصلا هم نگران جوراب های تولید شده خود نباشید ما سایتی داریم به نام بنکداری جوراب که اگر شما هر چقدر هم تولید داشته باشید می توانید در همان ابتدای کار جوراب های خودتون را در این سایت به فروش برسانید .

بافنده ها هیچگاه به صورت مداوم دستگاه را تنظیم های مختلف نمی کنند .

 در ضمن بافنده ها هیچگاه ، به صورت مداوم دستگاه را تنظیم نمی کنند مثلا یک روز دستگاه را روی طرحی پیاده سازی می کنند و روز دیگر طرح را عوض کنند و یا یک روز بخواهند دستگاه را مردانه کنند و روز دیگر دستگاه را تغییر به زنانه کنند. به جای این کارهای وقت گیر بافنده ها تعداد دستگاه ها را زیاد می کنند که مثلا یک بار یکی از دستگا هاشون را روی یک طرح خاص و یا یک جوراب خاص مثل مردانه یا زنانه و غیره تنظیم می کنند و تا آخر همان را ادامه می دهند .

اگر قیمت دستگاه جوراب بافی را بخواهید می تواند در اینجا وارد شوید و قیمت آن را ببینید .

این پست در تاریخ خرداد ۱۳۹۹ آپدیت شده است

قیمت دستگاه جوراب بافیزیگزال ( نوع خیلی خوب )پسدوز ( نوع خیلی خوب )اتو ( یک جفت اتوی مردانه )وسایل بسته بندی
مشاهده قیمت دستگاه جوراب بافی مکانیکی----
نکته اول : چرخ های زیگزال و پسدوز دسته دوم می باشند اما از آنجایی که آنها ژاپنی هستند برای شما یک عمر به راحتی کار می کنند نکته دوم : سعی کنید تا جایی که امکان دارد از چرخ های چینی استفاده نکنید حتی اگر صفرذ و آکبند باشند .اتویی که به شما تقدیم می شود آکبند و صفر است

حالا بعضی از افراد می خواهند که برای شروع کار با یک دستگاه استارت بزنند که اصلا ما چنین پیشنهادی نمی کنیم یکی از دلیلهای آن این است که در هر یک ساعت و ربع یک جین جوراب مردانه می توانید از دستگاه بگیرید و هر بافنده می تواند  هشت تا ده دستگاه را اداره کند ، پس به عقیده ما اگر همان زحمتی که دارید می کشید می توانید با تعداد دستگا های زیادتر سود زیادتری را کسب کنید .

محاسبه سود جوراب 

لوازم دیگری که شما لازم دارید که از آن استفاده کنید :

چرخ زیگزال و پسدوز است همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید چرخ های زیگزال و پسدوز برای سر و ته جوراب استفاده می شوند .

 

اتو :

قیمت اتو  فعلا بیشتر از ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان نیست و یک جفت اتو برای چندتا دستگاه جوراب بافی کافی می باشد .

 

سرمایه مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

وسایل بسته بندی :

وسایل بسته بندی در مجموع قیمت زیادی ندارد و شما می توانید با سرمایه خیلی کم مثلا فقط در شروع کار با پانصد هزار تومان حتی کمتر ، وسایل بسته بندی خودتون را تهیه کنید که در این خصوص بعد از راه اندازی کارگاه توسط سایت ساکس ماشین حتما به شما آموزش های لازم داده خواهد شد .

وسایل بسته بندی

خرید مواد اولیه : خیلی از دوستان سوال می کنند که در ابتدای کار چقدر باید سرمایه برای مواد اولیه کنیم . اولا باید گفت که مواد اولیه استفاده شده در جوراب بافی نخ و مغزی ( کش ) می باشد و برای شروع کار به عقیده ما در ابتدا از مبلغ خیلی کم مثلا از دو میلیون تومان برای یک دستگاه جوراب بافی تا دو دستگاه ، که این مبلغ برای شروع کار کفایت می کند . شما باید در ابتدا مواد اولیه کمی تهیه بفرمایید و وقتی که در یکی ، دو ماه اول تعداد ساعت کاری خودتون و همچنین تعداد دستگاه های خودتون را محک بزنید می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که در طول مثلا دو ماه کارکردم چقدر مواد اولیه باید تهیه کنم ؟ و با این روش شما می توانید به راحتی مصرف کارکرد خودتون را پیدا کنید

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

  یک سری از وسایل مهم جوراب بافی در فیلم زیر :

 

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا