قیمت دستگاه جوراب بافی مکانیکی

قیمت دستگاه های جوراب بافی مکانیکی

قیمت دستگاه های جوراب بافی مکانیکی

قیمت دستگاه های جوراب بافی مکانیکی

همانطور که می دانید دستگاه های جوراب بافی مکانیکی در حال حاضر تولید نمی شوند اما خوشبختانه قطعات مصرفی آن هنوز هم تولید می شود و خیلی از بافنده های حرفه ای و تازه کار به دلیل مقرون به صرفه بودن این نوع دستگاه ها ، با همین دستگاه ها کار می کنند و سود خوبی هم می کنند .

دستگاه های جوراب بافی که در بازار موجود است سه حالت دارند :

حالت اول این است که این دستگاه ها فقط به درد اوراقی می خورند و فقط شاید ظاهر زیبا داشته باشند ولی در حقیفت به درد اوراق می خورد .

حالت دوم که قیمت دستگاه های جوراب بافی مکانیکی را تعین می کند دستگاهی است که می شود با آن کار کرد ولی یک سری ایراداتی دارد که باید به هر طریقی مثل میزانکار دستگاه ( تعمیرکار ) یا خود شخص دائما ایرادگیری شوند تا بتوانند جوراب تولید کنند .

حالت سوم دستگاه هایی هستند که خیلی از بافنده ها دارند و هنوز هم دارندکار می کنند و این نوع دستگاه ها ، دستگاه های خوبی هستند و ایرادات جزئی دارند که می شود در خیلی از موارد توسط خود بافنده حل شود .

قیمت دستگاه های جوراب بافی

سرمایه مورد نیاز برای کارگاه جوراب بافی

قیمت دستگاه های جوراب بافی ساکس ماشین که در این جدول است ، به روز بوده :

تاریخ به روز رسانی خرداد ماه 1399
--------------
در حال حاظر دستگاه جوباب بافی مکانیکی فروخته نمی شود
----------------
--

نکته بسیار مهم : لطفا توجه فرماییدکه ظاهر هر دستگاهی دلیل به خوب یا بد بودن آن دستگاه نیست ، دستگاه باید از نظر فنی خوب باشد

سایت ساکس ماشین هر چه را که فکر می کرده برای شما  عزیزان در مورد راه اندازی کارگاه جوراب بافی لازم دارید در اینجا آورده است و شما می توانید آنها را مطالعه بفرمایید .

در ضمن اگر جواب سوال خودتون را در این پست هایی که به شما معرفی کردیم و به صورت آپدیت است ، می توانید در قسمت تماس با ما ، از ما بپرسید

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا