محاسبه سود هر جین جوراب

محاسبه سود جوراب در هر جین

در آمد جوراب بافی

محاسبه سود جوراب در هر جین ( دوازده جفت جوراب )

محاسبه سود جوراب در هر جین

دوستان این مقاله به زودی به روز می شود

اول از همه باید بدونیم که در این مقاله که شما در حال خواندن آن هستید به دلیل های مختلف از جمله سیلندر دستگاه ، زنجیر های به کار گرفته شده در دستگاه ، کار کردن با نخ اسپاندکس یا مغزی و غیره  نمی توان گفت که صد در صد این محاسبات دقیق است اما می شود حدود آن را محاسبه کرد .

آپدیـت مطالب این پست در تاریـخ :خرداد ماه 1399

نخ اسپاندکس 150*20نخ 1/30مغزی 140نخ طرح
کیلویی :
سفید : 36000 تومان
مشکی : 38000
کیلویی :
34000 تومان
کیلویی :
120000 تومان

کیلویی :
37000 تومان
مصرف مغزی ( کش ) بسیار کم است مصرف نخ طرح کم است

دوازده حفت جوراب مردانه + یک لنگ اضافی ( پیش بینی ضایعات در هر جین ) ، که مجموعا حدود 300 الی 400 گرم نخ استفاده می شود

هزینه اپراتور دستگاه برای تولید هرجین جوراب مردانه حدودا 1000 تا 1500 تومانهزینه اپراتور دستگاه برای تولید هرجین جوراب زنانه حدودا 500 تا 750 تومانهزینه اپراتور دستگاه برای تولید هرجین جوراب کالج حدودا 400 تا 650 تومان
توجه : شایان ذکر است که این قیمت های اپراتور دستگاه حدودی می باشد و شما می توانید به شیوه خودتون قیمت گذاری کنیدتوجه : سعی کنید هدایت دستگا ها را مخصوصا در ماه های اول خودتون به دست بگیرید تا هم تجربه به دست بیاورید و هم هزینه اپراتور به جیب خودتون برودنکته : هر اپراتور دستگاه حدودا هشت و حتی به صورت حرفه ای ده دستگاه را می تواند هدایت کند .

سعی کنید دستگا های جوراب بافی را خودتون اداره کنید چون شما بافنده هستید و باید اگر تعداد دستگا هاتون کم است خودتون اداره کنید که هزینه اپراتور به جیب خودتوب برود خیلی از بافنده های حرفه ای این کار را انجام می دهند و خودشون دستگاه ها را اداره می کنند .

هزینه زیگزال زن : جینی حدودا 400 تومانهزینه پسدوز زن : جینی حدودا 400 تومان
شایان ذکر است این قیمت ها حدودی می باشد و شما می توانید با زیگزال زن و پسدوز زن تفاهم قیمتی کنید توجه : اگر خودتون زیگزال و پسدوز را بخواهید بزنید ، هزینه آنها هم به جیب خودتون می ره

هزینه اتو و بسته بندی با وسایل آن مثل : سلفون ، مارک و غیره جیتی حدودا 1500 الی 2000 توماناتو و بسته بندی را می توانید مانند زیگزال و پسدوز خودتون در ابتدای کار بزنید که هزینه آن به جیب خودتون برود .

قیمت تمام شده برای هر جین جوراب300 الی 400 گرمی : حدودا 18 تا 20 هزار تومانتوجه : اگر هزینه های اپراتور دستگاه و زیگزال زن و پسدوز زن و هزینه اتو و بسته بندی را کم کنیم و خودمون این کارها را انجام بدیم سود بهتری از تولید داریم

قیمت فروش جوراب آماده مردانه از 25 هزار تومان تا 30 هزار تومان می توانید بفروشید ( مثلا به عمده فروش ) ، همچنین از 35 تا 45 هزار تومان به مغازه دار و دیگران . اگر همین جوراب ها را اتوی شیک بزنید و داخل کارتن بسته بندی کنید می توانید به مغازه دار به قیمت بهتری نیز بفروشید .

محاسبه سود جوراب در هر جین

پیشنهاد ساکس ماشین برای فروش جورابهای تولید شده :

دوستان عزیز افرادی که قصد خرید یک الی دو دستگاه و همچنین دستگاه های بیشتری را دارند می توانند برای اینکه سود خوبی کسب کنند تبلیغاتی مثل تراکت و همچنین تبلیغات محلی و یا تبلیغات در مغازه هایی مثل خرازی و غیره فقط یک بار انجام دهند و خواهند دید که مشتریان زیادی را برای خود پیدا می کنند . راستش را بخواهید ما هم در محله خود و همچنین در شهر خود علاوه بر فروش به صورت عمده ، فروش هایی از این قبیل داریم که سود قابل توجه ای نیز به همراه دارد . شما تصورش را بکنید هر جین جوراب برای شما مثلا ۱۸ هزار تومان تمام شود و شما توسط مشتریانی که از طریق تراکت و تبلیغات ارزان قیمت ( اگر کارگاه جوراب بافی دارید و مغازه ای ندارید) برای خود جذب کرده اید می توانید به راحتی هر جین تولید شده را ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان بفروشید . حالا تصورش را بکنید که اگر در هر روز فقط و فقط ۱۰ مشتری برای شما بیاید در روز شما حدود ۲۷۰۰۰۰ تومان از فروش جورابتان سود کرده اید .

اما یادتان باشد درست است که شما میانگین روزانه حدود ۲۷۰۰۰۰ هزار تومان سود کرده اید اما این را فراموش نکنید که فروش اصلی شما همکاری با عمده فروشان و یا بنکداران جوراب است که باعث می شوند ، شما به عنوان بافنده جوراب همیشه کار داشته باشید و از این طریق هم سود خیلی خوبی کسب کنید . درست است که عمده فروشان همانند کسانی مثل مغازه دارها و یا افرادی چون همسایه های محل و حتی کسانی که به تدریج شما را در نقاط مختلف شناسایی کرده اند و از شما خرید می کنند ، در هر جین سود زیادی به شما نمی دهند اما در کل این عمده فروشان هستند که کار اصلی شما را پیش می برند و در تیراژ بالا به شما سفارش می دهند و اگر یک حساب سر انگشتی با خود بکنید خواهید دید که سود اصلی در فروش عمده است . پس شما باید به عنوان بافنده موفق هم با عمده فروش ( بنکدار ) کار کنید و هم با دیگران .

محاسبه سود جوراب
محاسبه سود جوراب

سود جوراب های زنانه و کالج تقریبا دو برابر جوراب مردانه است اما باید توجه داشت که بیشتر فروش در بازار و غیره معمولا جوراب مردانه است و به عقیده ما مثلا اگر شما ۵ تا دستگاه دارید بهتر است سه یا حتی چهار دستگاه را برای جوراب مردانه تنظیم کنید و یک یا دو تای دستگاه ها را برای جوراب زنانه و کالج تنظیم کنید .

( شاید از ما بپرسید که با این دستگا ها جوراب بچه گانه مگر نمی شود زد ؟ در جواب باید خدمتتان عرض کنیم که چرا می شود جوراب بچه گانه زد اما به دلیل نقش و نگارهای زیادجوراب بچه گانه بهتر است این نوع جوراب را در آینده که دستگاه کامپیوتری خریداری کردید ، بزنید . دستگاه کامپیوتری برای شروع کار اصلا مناسب شما که تازه کار هستید نیستند چراکه خیلی قیمت این دستگا ها گران است و حتی بافنده های حرفه ای هم به دلیل مقروم به صرفه بودن دستگاه های مکانیکی ، از دستگا های مکانیکی ( ایرانی ) که با برق تک فاز کار می کنند و مصرف خیلی کمی دارند و همچنین قیمت پایین تری نسبت به کامپیوتری ها دارند ، استفاده می کنند .)

تفاوت دستگاه مکانیکی ( ایرانی ) با دستگاه کامپیوتری 

در ضمن در جدول بالا که مشاهده می فرمایید ما محاسبه سود جوراب را از بافت نخ اسپاندکس حساب کردیم اما اگر ما بخواهیم به جای نخ اسپاندکس ، از مغزی و ترویرا استفاده کنیم محاسبه سود جوراب در هر جین بیشتر می شود ( یعنی سود جوراب بیشتر می شود ) . زیرا استفاده از مغزی و ترویرا قیمت کمتری را در هر جین جوراب به ما می دهد . اما روی هم رفته برای افراد تازه کار خیلی خیلی بهتر است که از نخ اسپاندکس اسفتاده شود به خاطر اینکه ضایعات آن خیلی کمتر است از کسی که دارذ با نخ ترویرا و مغزی استفاده می کند . در ضمن کسی که با اسپاندکس کار می کند جوراب شکلیل تری نسبت به کسی که دارد با ترویرا و مغزی کار می کند می دهد .

روی هم رفته سود جوراب خیلی راحت است و باید گفت که نسبتا سود خوبی دارد .

سایت ساکس ماشین برای اینکه بتواند شما را به بهترین شکل راهنمایی کند چند نکته را در قالب اول باید چه چیزهایی درباره جوراب بافی بدانم آماده کرده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست و شما را به مهمترین کارهایی که باید در ابتدای کار بافندگی انجام دهید آشنا می کند .

در ضمن شما می توانید هر گونه سوالی که داشتید از قسمت تماس با ما از ما بپرسید تا راهنمایی کنیم .

سایت ساکس ماشین با توجه به اینکه تجربه های زیادی برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی دارد ، می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند ، پس نگران راه اندازی کارگاه تان نباشید .

سایت ساکس ماشین می تواند محصولات شما را به زاحتی در این سایت به نام نانو ساکس به فروش برساند شایان ذکر است که این سایت ( نانو ساکس ) برای ساکس ماشین است و اکثر کسانی که در این سایت فعالیت می کنند شاگردان و کارآموزان ساکس ماشین هستند .

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

2 دیدگاه

  1. سلام مجتبی هستم از افغانستان
    میخوام تازه اینکارو اینجا شروع کنم خیلی علاقه مند جوراب بافی هستم میخوام کامپیوتری از ایران بخرم
    دیگه چی چیزهای میخواد بجز خود دستگاه و
    نخ و مواد اولیه اونجا الان کیلویی چنده؟

    1. درود
      ببخشید بابت تاخیر در پاسخ
      لطفا با تلگرام ۰۹۱۲۳۶۳۵۷۸۶ پیام بدید
      در خدمتتون جهت راهنمایی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا