نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده

نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده

روش فروش بازاریابی جوراب

نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده

نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده

ما در مورد نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده باید عرض کنیم که چندین روش وجود دارد که می توانید آنها را به راحتی به فروش برسانید

اول از همه باید بدانید که جوراب یک کالای مصرفی است 

پس ما باید از این موقعیت کاملا استفاده کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن مشتریان خوبی را برای خودمون جذب کنیم .

حالا چند روش را برایتان عرض می کنم و شما باید کم کم بازار یابی خودتون را بعد از راه اندازی کارگاه انجام دهید . در این روش ها ، می توانیم روشهای تجارت الکترونیک و روش های سنتی را با هم مخلوط کرد تا بهتر و زودتر به نتیجه برسیم .

روش اول : معرفی محصولات خودتون به مغازه دارها که اگر موفق به این کار بشوید سود خوبی را برای شما دارد .

به دلیل اینکه جوراب کالای مصرفی است با یک مقار تلاش صد در صد موفق می شوید .

روش دوم : معرفی کالای خود به همین دست فروشان جوراب ، که اگر قیمت های خودتون را یک مقدار از بازار کمتر بدهید خواهید دید که چه تعداد افراد دست فروش به مشتریان خود اضافه خواهید کرد .

روش سوم : معرفی کالای خودتون به محله خود و محله های دیگر توسط تراکت و انواع تبلیغات که خودتون بهتر می دانید .

روش چهارم : باز کردن پیج در اینستاگرام و همچنین زدن کانال در تلگرام

نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده

روش پنجم : معرفی تولیدات خودتون به بنکدار ها ( عمده فروشان ) . این روش از مهمترین نکات بازاریابی محصولاتتون است که بسیار نقش مهمی در پیشرفت کاری شما دارد .

نکته مهم در روش پنجم : توجه داشته باشید که اگر از این روش استفاده می کنید باید حتما و حتما در اول کار بیشتر از دو بنکدار کارنکنید چونکه بنکدارها وقتی به شما سفارش می دهند معمولا بالای پانصد جین است که اگر شما مشتریان بنکدار زیادی داشته باشید مجبور می شوید به خاطر اینکه جواب تمام آنها را بدهید تعداد و ساعات کاری خودتون را در کارگاه زیاد کنید تا بدقول این افراد نشوید .

روش ششم : ما سایتی داریم به نام بنکداری جوراب ( نانو ساکس ) که اگر مایل به هکاری با ما هستید بعد از راه اندازی کارگاه شما می توانید به راحتی با ما در این سایت همکاری کنید و نگران فروش جوراب های تولید شده خود نباشید . برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید .

روش هفتم : ساخت وب سایت است . ببینید دوستان در روزگار الان که تجارت الکترونک حرف اول را می زند وب سایت یکی از قوی ترین و مهمترین راه کار تجارت الکترونیک است . اگر دقت کرده باشید شبکه های اجتماعی زیادی می آیند و بعد از مدتی امکان دارد که جای خودش را به دیگری بدهد و یا در ایران فیلتر شوند و شما اگر تمام وقتتان را در یک شبکه اجتمایی بگذرانید و بعد از مدتی ببنید که فلان شبکه اجتماعی جدید آمده است و قبلی کم کم دارد رنگ خودش را در میان مردم از دست می دهد ، زحمات شما شاید به صورت صد در صد مفید نباشد . در صورتی که اگر شما یک وب سایت داشته باشید چنین چیزی اصلا اتفاق نمی افتد بلکه هر روز به بازدیدکنندگان شما هم افزوده می شود و هیچ موقع تمامی ندارد و همیشه صاحب وب سایت خود شما هستید و مدیریت آنرا خود شما دارید و هر صفحه ای خواستید می توانید به آن اضافه کنید و محدودیتی در این مورد اصلا ندارید . حتی می توانید در زمان حرفه ای شدن کسب و کارتان ، سایتتان را دو زبانه و یا سه زبانه کنید و بتوانید علاوه بر معرفی محصولات خود به کشور خودتون ، محصولات خودتان را به کشور های دیگر هم بشناسانید و در این موارد داشتن یک وب سایت صد البته به شما کمک زیادی می کند .

« برای داشتن وب سایت تخصصی در مورد محصولات خودتون لطفا با ما در تماس باشید تا ما شما را راهنمایی لازم را انجام دهیم و در صورت تمایل وب سایت شما را آماده کیم . دوستان عزیز امکان دارد خیلی از شرکت های طراحی سایت یک مبلغی را از شما بگیرند و برای شما سایتی را درست کنند . اما چون تخصص ما در دو زمینه تجارت الکترونیک و همچنین چندین سال تجربه بافندگی جوراب است ، ما فکر می کنیم بهتر بتوانیم به شما در ایجاد و محتوای سایت به شما کمک کنیم  . »

نکته بسیار مهم : دوستان ما در پست های بالا هفت روش بازار یابی جوراب را خدمتتون عرض کردیم و شاید سوال بفرمایید که کدام از این روش ها بهتر است باید در جواب خدمتتان عرض شود که ما به عنوان تولید کننده ، مخصوصا تولید کننده معاصر که در قرن تبادل اطلاعات داریم زندگی می کنیم ، بهتر است که از تمام روش ها برای بازار خودمون استفاده کنیم تا موفقیت خودمون را زودتر از روش های سنتی که بیشتر قبلا انجام می شد به دست آوریم در روش های بالا روش سنتی و روش مدرن با هم ترکیب شده است که باور بفرمایید خیلی زودتر موفقت شما را تضمین می کند . خود ساکس ماشین و سایت نانو ساکس هم از همین روش ها استفاده می کند .

پس بهتر است که فقط بازاریابی خودمون را فقط از روش سنتی دنبال نکنیم و روش های جدیدتری که در بالا به آنها اشاره شده را نیز برای کسب خود استفاده کنیم و خواهید دید که نتیجه این دو روش با هم چه می کند ! .

همانطور که در بالا عرض شد ما باید از پتانسیل فروش بالای جوراب استفاده کنیم و روشهای بازار یابی را هم که در بالا نام برده شده به کار ببریم تا هر چه زودتر به نتایج مثبت و قابل قبولی برسیم .

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

هر گونه سوالی هم که در این مورد داشتید می توانید از قسمت تماس با ما ، سوال بفرمایید .

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا