خلاصه ای از دوازده نکته مهم راه اندازی کارگاه

نکات مهم راه اندازی کارگاه جوراب بافی

خلاصه ای از چند نکته مهم راه اندازی کارگاه جوراب بافی

نکات مهم راه اندازی کارگاه جوراب بافی

نکات مهم راه اندازی کارگاه جوراب بافی

سایت ساکس ماشین یازده نکته یا نکات مهم راه اندازی کارگاه جوراب بافی را یه صورت خلاصه وار در این پست قرار داده است که در صورت تمایل می توانید پست کامل هر کدام را نیز مشاهده کنید .

باز هم یاد آوری می کنیم در صورت امکان پست کامل این مطالب را که سعی شده است به زبان ساده بیان شود را با دقت مشاهده بفرمایید .

 محاسبه سود جوراب در هر جین :

میانگین در بافت جوراب مردانه ما در هر جین بین هفت تا هشت تومان در صورت کار با عمده فروش ( بنکدارجوراب ) سود دریافت می کنیم ، جوراب های زنانه سود نسبتا خوبی دارد چونکه در هر یک ساعت و ربع ما می توانیم یک جین جوراب مردانه ( دوازده جفت = یک جین ) و تقریبا دو برابر آنرا جوراب زنانه و همچنین تقریبا سه برابر آنرا جوراب کالج دستگاه می بافد ( از نظر سرعت عمل هم فرقی بین دستگاه جوراب بافی مکانیکی و کامپیوتری نیست )

اگر قصد فروش به مغازه دار یا دست فروشان و یا همسایه ها را دارید که البته اگر فعال باشید سود بسیار خوبی دارد و شما می توانید در هر جین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان در هر جین سود بگیرید

اگر در کنار تولیدتان هم مغازه دارید می توانید بیش از این ها سود کنید ، چونکه آن موقع فروش برای هر جفت جوراب را نیز دارید .

نکات مهم راه اندازی کارگاه جوراب بافی

( دستگاه جوراب بافی مکانیکی ( با برق تک فاز ) کار می کند و مصرف پایینی دارد و اصلا دست های ما برای بافت جوراب هیچ دخالتی ندارد و خود دستگاه جوراب را می بافد مثل دستگاه کامپیوتری. )

( نکته دیگری هم که ما باید بدانیم این است که هر بافنده جوراب می تواند هشت تا ده دستگاه جوراب بافی را اداره کند . )

مشاهده توضیحات کامل سود جوراب بافی در هر جین ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

قیمت دستگاه های جوراب بافی مکانیکی :

دستگاه های بافندگی مکانیکی را ما می توانیم به سه حالت تقسیم کنیم که حالتهای مختلف آنرا شما می توانید در اینجا مطالعه بفرمایید .

تاریخ به روز رسانی خرداد ماه 1399
--------------
در حال حاظر دستگاه جوباب بافی مکانیکی فروخته نمی شود
----------------
--

در ضمن توجه داشته باشید که ظاهرخوب داشتن دستگاه جوراب بافی دلیل بر خوب بودن دستگاه نیست . دستگاه باید حتما از نظر فنی سالم باشد .

سایت ساکس ماشین دستگاه های بازسازی شده جوراب بافی را که به شما تقدیم می کند ، گیر بکس این نوع دستگاه ها را نیز تضمین شده به شما تحویل می دهد . گیربکس دستگاه جوراب بافی یکی از اجزای مهم دستگاه است که بسیار حساس می باشد .

مشاهده کامل توضیحات قیمت دستگاه جوراب بافی ( در صورت تمایل کلیک کنید ) 

سرمایه مورد نیاز کارگاه جوراب بافی و وسایل مورد نیاز آن :

قیمت دستگاه جوراب بافیزیگزال ( نوع خیلی خوب )پسدوز ( نوع خیلی خوب )اتو ( یک جفت اتوی مردانه )وسایل بسته بندی
مشاهده قیمت دستگاه جوراب بافی مکانیکی----
نکته اول : چرخ های زیگزال و پسدوز دسته دوم می باشند اما از آنجایی که آنها ژاپنی هستند برای شما یک عمر به راحتی کار می کنند نکته دوم : سعی کنید تا جایی که امکان دارد از چرخ های چینی استفاده نکنید حتی اگر صفرذ و آکبند باشند .اتویی که به شما تقدیم می شود آکبند و صفر است

اتو : یک جفت اتو برای چند دستگاه کفایت می کند و قیمت زیادی ندارد بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان .

وسایل بسته بندی : در همان ابتدای کار بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان کفایت میکند و این وسایل قیمت زیادی ندارند .

مواد اولیه برای شروع کار با دو دستگاه جوراب بافی حدود دو میلیون تومان کفایت می کند . که البته سایت ساکس ماشین توصیه می کند در صورت داشتن سرمایه تعداد دستگاه هایی که استفاده می کنید بین چهار تا پنج دستگاه باشد که به سود خوبی برسید . چونکه هر چه تولید بیشتر باشد ، فروش و سود خوبی هم دارید و اصلا نگران فروش جوراب های تولید شده نباشید در این زمینه سایت ساکس ماشین کمکتان می کند .

برای مشاهده توضیحات کامل سرمایه مورد نیاز جوراب بافی و وسایل آن ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی :

خوشبختانه مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی جای خیلی زیادی را اشغال نمی کند و برای ۴ الی ۵ عدد دستگاه جوراب بافی حدود ۱۵ الی ۲۰ متر کفایت کار را می کند و برق مورد نیاز دستگاه مکانیکی جوراب بافی تک فاز است ( که مصرف کمی دارد ) .

برای مشاهده توضیحات کامل مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

خرید مواد اولیه جوراب و آموزش دستگاه های جوراب بافی :

بافنده های عزیزی که در شهرستان های مختلف زندگی می کنند اصلا نگران خرید مواد اولیه خود نباشند ، ما افرادی را به شما معرفی می کنیم که مورد اعتماد ما هستند و شما می توانید مواد اولیه مورد نیاز خودتان را به آنها سفارش دهید و آنها به راحتی سفارش شما را برایتان از طریق باربری که هزینه بسیار کمتری نسبت به پست دارد را برایتان ارسال کنند . بیشتر بافنده های شهرستان از این طریق سفارشات خود را بدون دردسر دریافت می کنند .

در مورد آموزش ها هم باید بگوییم که هم می شود روی دستگاه های خریداری شده  ( از طریق سایت ساکس ماشین ) آموزش داد یعنی در محل شما و هم در محل آموزش خود ساکس ماشین . در هر صورت خود شما هستید که تصمیم می گیرید چطور آموزش ببینید .

هزینه آموزش برای افرادی که از ما دو دستگاه یا بیشتر از دو دستگاه تهیه کرده اند کاملا رایگان است ولی افرادی که فقط یک عدد دستگاه خریداری کرده اند یک هزینه جزئی از آنها گرفته می شود .

در ضمن ما سعی می کنیم قطعات پُر کاربرد دستگاه جوراب بافی را در آموزش  به شما همراه با اسم آنها معرفی کنیم که شناختن قطعه به عقیده ما مهم است .

برای مشاهده کامل توضیحات خرید مواد اولیه جوراب و آموزش دستگاه ها ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده :

ما باید بدانیم که جوراب یک کالای مصرفی است و بنابراین فروش خوبی را دارد ما چند روش را به شما عرض می کنیم :

روش اول : معرفی محصولات خود به مغازه دارها

روش دوم : معرفی محصولات خود به دست فروشان

روش سوم : معرفی محصولات خود به محله و محله های دیگر

روش چهارم : باز کردن پیج در اینستاگرام و ایجاد کانال در تلگرام و تبلیغ در شبکه های اجتماعی دیگر .

روش پنجم : معرفی تولیدات خود به عمده فروشان ( بنکدارها ) که مهمترین روش است .

روش ششم : معرفی محصولات خود به دیگران توسط سایت نانو ساکس

روش هفتم : ایجاد وب سایت . این روش هم در دنیار کسب و کار امروزی بسیار مفید و حتی به عقیده ما برای پیشرفت ضروری است .

در صورت تمایل حتما در زمینه ایجاد وب سایت با ما مشورت کنید تا راهنمایی های لازم را به شما بکنیم .

برای مشاهده کامل توضیحات نحوه بازاریابی جوراب های تولید شده ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

انواع جوراب های دستگاه مکانیکی :

این نوع دستگا ها می توانند : جوراب مردانه ، زنانه ، نیم ساق و مچی ، کالج ، سربازی و بچه گانه را ببافند . ( بستگی به تنظیم دستگاه دارد و شما می توانید هر جورابی را که بخواهید دستگاه را تنظیم کنید و دستگاه برای شما می بافد ) .

جوراب مردانه

برای مشاهده توضیحات کامل انواع جوراب های دستگاه مکانیکی ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

تعمیرکاران دستگاه جوراب بافی مکانیکی :

دستگاه هایی که سایت ساکس ماشین به شما تقدیم می کند ( نوع بازسازی شده را ) به این راحتی ها خراب نمی شود و نیاز به تعمیر ندارد ، اما در هر صورت این نوع دستگاه ها هم بالاخره امکان هر نوع مشکلی هم مانند دستگا های دیگر وجود دارد . بنابراین ما تعمیرکاران ( میزانکاران ) خیلی فنی و منصف را به شما عزیزان معرفی می کنیم که در صورت نیاز با آنها تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید . البته در بسیاری از موارد در اینگونه مشکلات با تماس گرفتن ، مشکل شما را حل می کنند ( البته هستند تعمیرکارانی که با تماس مشکل افراد را به هیچ و جه حل نمی کنند و متاسفانه تعداد آنها کم هم نیست اما تعمیرکارانی که ما به شما معرفی می کنیم واقعا به اصطلاح از هر نظر گلچین شدن و مشکلات شما را بدون هیچ چشم داشتی تا جایی که امکان دارد از طریق تلفن ، تلگرام و واتساپ به راحتی حل می کنند و باید عرض شود که این تعمیرکارانی که به شما معرفی می کنیم واقعا نقش مهمی در پیشرفت و یادگیری هر چه بیشتر شما در رابطه با دستگاه ، ایفا می کنند و شما هر چه به جلو پیش می روید خواهید دید که با این گونه افرادی که سرو کار دارید ، چقدر از نظر فنی پیشرفت حاصل کرده اید .)

افرادی هم که در شهرستان هستند اصلا نیاز به نگرانی نیست این تعمیرکاران ما در صورت لزوم هر کجای ایران که باشید با شما همکاری لازم را می کنند و این را بدانید که همانطور که خدمتتان عرض شد این عزیزان تعمیرکار بسیار انسانهای منصفی هستند و امتحان خودشون را نزد ما پس دادن ، پس اصلا جای نگرانی نیست .

برای مشاهده کامل توضیحات تعمیر کاران دستگاه جوراب بافی مکانیکی ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

باورهای غلط در مورد دستگاه های مکانیکی : 

دوستان عزیز بعضی ها با پست هایی که می گذارند که کار با دستگاه مکانیکی سخت است و زود به زود دستگاه خراب می شود و از این قبیل چیز هایی که اصلا درست نیست و خیلی غُلو شده است در صورتی که خیلی از بافنده های حرفه ای و بافنده های تازه کار ما به دلیل مقرون به صرفه بودن و همچنین فروش بالای جوراب های این نوع دستگاه ها ( دستگاه مکانیکی ) ، از دستگاه مکانیکی استفاده می کنند و فروش خیلی خیلی خوبی هم دارند .

ما در ایران خیلی از خانم ها و آقایان را می بینیم که با همین دستگاه ها ( مکانیکی ) کار می کنند و در آمد خیلی خوبی هم دارند .

دوستان عزیز اگر بخواهید کاملا متوجه باورهای غلط در مورد دستگاه جوراب بافی مکانیکی شوید می توانید این پست را مشاهده بفرمایید و خواهید دید که دستگاه مکانیکی از هر نظر مقرون به صرفه است و خیلی از بافنده های حرفه ای و یا بافنده های تازه کار با همین دستگا ها به راحتی کار می کنند و هر کدام از آنها هشت تا ده دستگاه را به راحتی اداره می کنند بدون اینکه مشکلی داشته باشند .

برای مشاهده کامل توضیحات باورهای غلط در مورد دستگاه جوراب بافی مکانیکی ( در صورت تمایل کلیک کنید )

خبر خوش ساکس ماشین :

سایت ساکس ماشین یک سایت دیگری هم دارد به نام بنکداری جوراب ( نانو ساکس ) ، ما در این سایت فعالیت خوبی داریم و به راحتی می توانیم جوراب های شما را در کنار تولیدات خودمون و همچنین همکارانمون به فروش برسانیم پس با خیال راحت جوراب خود را تولید کنید و فروش آنرا به ما بسپارید .

در ضمن هیچ فرقی نمی کند که شما در کجای ایران عزیزمان هستید ، فقط کافی است که با سایت نانو ساکس همکاری کنید و خواهید دید که به راحتی فروش جوراب های شما انجام می شود .

برای مشاهده کامل توضیحات خبر خوش ساکس ماشین ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

سخن آخر و توصیه های ساکس ماشین :

دوستان عزیز جوراب بافی پتانسیل خیلی بالایی دارد فقط کافی است که تلاش کنید و مطمئن باشید که زود به نتیجه می رسید همانطور که قبلا عرض شد جوراب به دلیل اینکه کالای مصرفی است فروش خوبی دارد و شما با یک کمی تلاش می توانید در آمد خیلی خوبی را کسب کنید . موفقیت به خود انسان برمی گردد ، اگر انسان در هر زمینه کاری تلاش داشته باشد می تواند که به موفقیت برسد و بعضی از کارها مثل جوراب بافی به دلیل پتانسیل بالای آن ، به راحتی و با مقداری تلاش ، می شود به موفقیت خوبی رسید .

برای مشاهده کامل توضیحات سخن آخر و توصیه های ساکس ماشین ( در صورت تمایل کلیک کنید ) .

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا