تعمیرکاران دستگاه جوراب بافی

تعمیرکاران دستگاه جوراب بافی ( میزانکاران )

آنچه که در مورد تعمیرکاران ما باید بدانید .

تعمیرکاران دستگاه جوراب بافی

تعمیرکاران دستگاه جوراب بافی ( میزانکاران )

هر دستگاهی امکان دارد که به هر دلیلی خراب بشه پس ما یا خودمون باید آنرا درست کنیم و یا به دست تعمیرکار ( میزانکار ) دستگاه بدیم تا دستگاه را برامون درست کنه . اگر دقت کنین در تهران خیلی میزاکار وجود دارد که همه آنها اسم خودشون را گذاشتن تعمیرکار دستگاه ( میزانکار دستگاه ) ، اما واقعیت این است که تعمیرکار واقعی دستگاه در ایران کم پیدا می شن و بقیه زیاد در کار خود به قول معروف وارد نیستند

سایت ساکس ماشین از بین این افراد تعدادی را گلچین کرده است که علاوه بر اینکه این افراد انسانهای فوق العاده فنی هستند و از کودکی در این کار بودند ، آدمهای منصفی هم هستند .

این افراد با سایت ساکس ماشین فعالیت می کنند و میزانکارهای قوی ای هستند .

توجه بفرمایید : این میزانکار هایی که ما ارسال می کنیم فقط و فقط برای کسانی است که از ساکس ماشین دستگاه خریداری کرده اند لطفا افراد دیگر درخواست میزانکار از ما نکنند 

سایت ساکس ماشین برای افراد تازه کار همانطور که در پست قیمت دستگاه های جوراب بافی گفته شده است ، دستگاه های حالت چهارم ما بازسازی شده هستند و خیلی کم پیش می آید که از نظر فنی مشکل درست کنند و حتی ما انقدر به این دستگا های بازسازی شده ایمان داریم که قسمت گیربکس دستگاه که یکی از مهمترین و حساسترین قسمت دستگاه جوراب بافی مکانیکی است را ضمانت شده تقدیم می کنیم .

تعمیرکاران دستگاه جوراب بافی

اما در هر صورت دستگاه است و به علت اینکه شما عزیزان تازه کار هستید امکان دارد که در همان ماه های اول کار کردن دستگاه دچار مشکل شوید البته معمولا این بدان معنی نیست که دستگاه خراب است ، نه . دستگاه بازسازی شده معمولا مشکلی ندارد و شما در ماه های اول کار امکان دارد به مشکلی بربخورید که مجبور بشید از میزانکار خود در بعضی از قسمت های دستگاه سوال بکنید . ما این میزانکاران با انصاف را در اختیار شما قرار می دیم که بتوانید به راحتی با آنها رابطه برقرار کنید و از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید تا در آینده بتوانید کار های پیش پا افتاده را که هر بافنده جوراب بافی در طی دو سه ماه در حین کار یاد می گیرد را ، شما هم یاد بگیرید و دانش خودتون را به شاگردانتان انتقال دهید

باز هم یادآوری می شود که میزانکاران ( تعمیرکاران ) دستگاه جوراب بافی در ابتدای کار می توانند نقش مفیدی برای یادگیری هر چه بیشتر شما داشته باشند .

افرادی که در شهرستان هستند اصلا نگران نباشند :

آن عزیزانی که در شهرستان می خواهند کارگاه جوراب بافی را توسط ما راه اندازی کنند اصلا نگران این نباشند که به میزانکار دسترسی ندارند ، میزانکاران ما در تمامی نقاط کشور با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند البته باز هم توجه داشته باشید که دستگاه هایی که سایت ساکس ماشین در اختیار شما قرار می دهد معمولا نیازی به میزانکاری ندارند و اگر هم اشکال و مشکلی داشته باشید می توانید با این افرادی که سایت ساکس ماشین در اختیار شما قرار می دهد در رابطه باشید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید تا آنها شما را راهنمایی کنند .

فروش جوراب های تولید شده توسط سایت دیگر ما یعنی نانو ساکس ( بنکداری جوراب ) 
سوال دیگری راجب به این موضوع داشتید می توانید در قسمت تماس با ما ، از ما بپرسید 

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

4 دیدگاه

  1. سلام من میخوام ساری کارگاه جوراب بافی راه بندازم .میخوام ببینم تعمیر کاری داره تویه حوضه تعمیر دستگاه جوراب لافی مکانیکی ؟

  2. سلام
    من می‌خوام در افغانستان یک کارگاه جوراب بافی را راه اندازی کنم.
    میشه با من همکاری کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا