مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

چه متراژی برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی مناسب است ؟

مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

خوشبختانه خیلی مهم نیست که در چه مکانی شما شروع به تولید جوراب های خودتون بکنید و هر جایی به غیر از آپارتمان مسکونی برای این کار مناسب است اگر از سر و صدای دستگاه هم بخواهید بدانید باید گفت که سر و صدای زیادی ندارد که خیلی گوش خراش باشد اما بالاخره دستگاه است و اگر شما تصمیم به راه اندازی کارگاه در آپارتمان را دارید ما به شما چنین پیشنهادی را نمی کنیم هر چند بعضی ها هم در آپارتمان کار می کنند .

اگر خانه ویلایی دارید بسیار مناسب است و اگر زیر زمین و یا حتی جای پرتی هم باشد که نیاز به دادن کرایه زیادی نیست باز هم مناسب کار است .

متراژ مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی حتی ده تا ۱۵ متر هم کفایت می کند البته بستگی به تعداد دستگاه هایی دارد که شما می خواهید در آن قرار دهید مثلا اگر شما شما چهار دستگاه بخواهید در آن قرار دهید همان ۱۵ تا ۲۰ متر کفایت می کند .

وسایلی که در یک کارگاه جوراب بافی نیاز است و همچنین سرمایه مورد نیاز کارگاه 

مکان مورد نیاز کارگاه جوراب بافی

البته اگر قصد یک راه اندازی کارگاه حرفه ای را دارید ( یعنی داشتن دستگاه های بالای ۱۰ عدد ) اصلا در این مورد نگران نباشید ما شما را راهنمایی لازم می کنیم که بتوانید به راحتی کارگاه حرفه ای خودتون را راه اندازی کنید و اصلا نگران فروش جوراب های تولید شده هم نباشید چونکه سایت ساکس ماشین به راحتی از طریق سایت دیگر خود به نام بنکداری جوراب ( نانو ساکس ) جوراب های تولید شده شما را هر چند خیلی زیاد باشد را به راحتی به فروش می رساند .

نحوه بازار یابی جورابهای تولید شده 

در این مورد اگر سوالی بود هم ما در خدمتیم و می توانید از طریق تماس با ما ، مشورت لازم را بگیرید .

مواردی که درباره راه اندازی کارگاه جوراب بافی باید بدانیم

شما در فیلم زیر طریقه بافتن جوراب  را مشاهده می فرمایید .

 

ساکس ماشین

بهترینها را برای کسب و کارتان آرزومندم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا